FORMULAR PENTRU RECLAMAȚIE ADMINISTRATIVĂ – RĂSPUNS NEGATIV
Denumirea autorităţii publice locale:
Primăria comunei General Berthelot
Sediul/Adresa:
localitatea General Berthelot, strada Principală, 30, judeţul Hunedoara
Data ........................................
Către,
, Primar
Prin prezenta formulez o reclamaţie administrativă, conform Legii nr. 544/2001, privind liberul acces la informaţiile de interes public, întrucât la cererea numărul................. din data de ................. am primit un răspuns negativ, la data de ................................., într-o scrisoare semnată de........................................................ (completaţi numele respectivului funcţionar). Documentele de interes public solicitate erau următoarele:
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
Documentele solicitate se încadrează în categoria informaţiilor de interes public din următoarele considerente:
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
Prin acest apel solicit revenirea asupra deciziei de a nu primi informaţiile de interes public solicitate în scris__/în format electronic__, considerând că dreptul meu la informaţie, conform legii, a fost lezat.
Vă mulţumesc pentru solicitudine,
......................................
(semnătura petentului)
Numele şi prenumele petentului ................................................................................
Adresa ........................................................................................................................
Telefon ......................................
Fax ............................................
|